Mammsen är hääär!

Min mamma är här :D Sjukan känns lite bättre, speciellt efter jag druckit varmt honungsvatten, men har blivit mer snuvig tyvärr. Aja. Mamma är här så det spelar ingen roll, känns så himla kuul, snart ska vi åka till slottsskogen och lägga oss där i solen (som verkligen steker idag) och sånt. Sen hoppas jag att vi ska dra in till stan, det är alltid så kul att shoppa med mamma för det första för att hon brukar betala (Hehe) och hon säger verkligen vad hon tycker. Det kommer bli riktigt kul! Jag glömde säga tidigare att jag har hittat ett par jäättesnygga högklackade skor som jag ska köpa. De är vita med en rosett på hälen och silvrig klack, muuums! Har dessutom rabatt så det blir jättebra:) Men tänkte även hitta lite sommarkläder, nå klänningar, kjolar och sånt. Men nu har mamma kommit ut ur duschen så nu ska jag bjussa på frukost! Pux


Kommentarer
Postat av: izzy

haha precis dom skorna provade jag här i skell och köpte dem nästan! de är jättesnyga omdet nu är samma, mene det lät misstänkt liknande....;)

miss u puss

2009-04-24 @ 13:07:39
URL: http://izzyalwaysontheway.blogspot.com
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Leonard

2009-05-01 @ 18:27:15
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: amanda

Men hey, this is me. En riktigt härlig resa. Mia, det var år sedan man såg dig ! hoppas allting är bra med dig !:) puss påre.

2009-05-09 @ 02:22:25
URL: http://amandafrimodig.blogspot.com

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0