Saturday night fever

Lördagen blev superkul, jag mötte upp Johanna på Vasaplatsen eller vad det nu hette, vi gick till Skål och drack några öl och snackade en massa, kring 12 eller så gick vi till Sticky fingers och dansade och sen bar det hem efter det. Grymt kul att träffa Johanna igen, hon är nog den mest pratglada personen jag vet!:P

Idag stiger vi upp tidigt, jag hoppades på ett toppenväder men tyvärr är det en massa moln på himlen. Jag som tänkte bli brun! Men det är iallafall dags nu för frukost, promenad, handla, gymma, jobba. Hemma ca 01.30 inatt, pux:)


Kommentarer
Postat av: Frida

mia jag saknar dig sååå jävla mycket kom hit nu satunge!!! :'(

2009-04-20 @ 17:47:17
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0