The things we never had

Gårdagen var underbar. Jag var jättepigg när jag vaknade, solen sken in genom alla fönster och man kunde inte annat än att vara glad så jag drog på mig klackarna och tog spårvagnen till jobbet. Efter jobbet hade jag ett möte med Chefen, utvecklingssamtal och så kan berätta mer om det senare. Sen träffade jag upp Linda och efter ett tag Timmy (hennes pojkvän) och hans bästa vän Kristian som även är en jobbarkompis till oss. Det blev att se the fast and the furious eller vad den nu heter, var riiiktigt grym, jag älskade den! Sen var det prat om att dra hem, men blev istället att gå in till Avenyn till ett café som heter Tintin och sätta sig ner med en kladdkaka och kaffe. Där hade vi värsta diskussionerna om allt och inget, jag älskar att sitta och lyssna till folks alla åsikter, det är jätteintressant! Så det blev en grym riktigt bra kväll och vagnen hem rullade kring 00.00. Så nu är jag uppe, klockan är 07.00 och jag har redan hunnit vara vaken en halvtimma, men jag är jättetrött, vill verkligen inte jobba idag, bara ligga hemma i sängen och dra mig sååå länge, men det går inte. Så nu drar jag. Pux


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0