Tusan, jag har inte slösat ett öre idag.

Jag var till centrum och backaplan idag, passade på när jag är ledig, och hoppades att få komma hem med 1/2/3 par skor. Hade hittat ett par jättesöta på skopunkten som jag hade tänkt köpa men de var slut och kommer in igen inom 2 veckor så jag får väl pallra mig dit igen snart då. Sen kollade jag efter solglasögon, jag har ett par jättsnygga i skell någonstans men orkar inte be mamma söka upp dem innan hon kommer hit, jobbigt att söka igenom varenda låda! Så det blir att söka efter något nytt par här, men hittade inget idag tyvärr. Jaja. Skönt har det varit idag iallafall, varmt och skönt med en väldigt strålande sol.

                      


Kommentarer
Postat av: pea

åh jag vill också ha jävla sommar någon gång :D

2009-04-07 @ 00:17:34
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: Leonard

Hallå :D Hur är det? Gjort idag då?

Har skrivit ett inlägg nu igen, har även en liten poll på bloggen! Läs gärna! :)



Ha en trevlig kväll! :)

Leonard

2009-04-08 @ 19:38:29
URL: http://trierer.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0