Bland påfåglar och pingviner

Idag har det varit strålande sol och jag + familjen Lundqvist har varit i slottsskogen och vandrat omkring, kollat på en massa djur och haft det härligt! Jag hade bara skinnjacka och linne men det var för varmt, bara i linnet blev perfekt! Det var så vackert och härligt där så nu kommer jag att börja hänga en massa i slottsskogen! Vi har tillochmed sett påfåglar, de var verkligen jättevackra. En fällde upp fjädrarna men den var lite för långt bort och stod i skuggan så man kunde inte se färgerna tyvärr. Men jag ska ju dit igen massa gånger så;P Sen gick jag och Sandra på stan ett litet tag, satt vid kanalen och åt glass i solen, hur härligt som hellst, och idag hittade jag dessutom ett par solglasögon äntligen. Nu ska jag lägga mig och vila ett litet tag och sen ska vi iväg till Jensens och äta middag har bokat bord till kl 19. Pux


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0