Chicken-race

Nu har familjen Lundqvist kommit tillbaka till lägenheten. Jag har visst inte berättat det men Tonys familj är här på besök vilket är superkul, det blev så mycket liv och rörelse och välkända ansikten, det känns bra! Slipper dessutom laga middag och det är ju inte fy skam det! Men jag jobbar natt typ hela tiden så jag kan inte vara med dem på dagarna för då sover jag. Idag har de varit iväg på Ikea och på freeport, jag ville ocksååååå, T väckte och frågade mig men jag kände att jag var tvungen sova om jag skulle orka en natt till. Jag får dra dit mamma istället när hon kommer hit. Tony köpte iallafall ett par supersnygga Björn Borg-skor. Jag måste köpa skooor snart har ju en massa pengar över så snart ska jag ut och stor-handla. Min dator stängde av sig mitt under att jag skrev detta inlägg så efter det har vi hunnit äta typ en kyckling-wook med nudlar huuur gott som helst har spelat lite guittar-hero och ser nu på "jag är med i en japansk tv-show" eller vad den nu heter, det är helt galet!! Nu ska jag se lite till. Pux

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0