hej göteborg

Solen har lyst som en dåre de senaste dagarna, den slutar aldrig, inte ett moln på himlen. Så igår planerade jag att jag skulle sitta ute i solen ungefär hela dagen idag så jag slipper vara såhär mega-blek. Men när man väl planerar nått, då finns det ingen sol längre. Självklart mulet idag. Så det får bli en lång vända till gymmet istället! Jag bjussar på några bilder från gårdagen.

Grenarna har börjat blomma ut (Ja de ser gula ut på bilden men irl så var de gröna) och blommorna har börjat växa. Bilden tagen utanför gymmet men man ser inte det, ligger precis till höger utanför bilden.


Här satt jag ugår utanför gymmet och solade, jättevarmt och jättesoligt och jätteskönt! Har just insett att min drake är jätteliten, när jag just gjort den så tänkte jag att den var över hela vaden men det är den ju inte alls. hmm.


Jag påskpyntade igår, tycker att det blev väldigt gulligt! Ni borde egentligen få se äggen jag gjorde också!! Men det kan jag visa en annan dag eller något.


Hittade en bild från Tonys födelsedagstårta som jag gjorde, denna bild är då från när vi bott här bara 1 månad så det var ett tag sen men jag har inte visat den och jag tyckte att jag var så duktig :]

Det var allt för den här gången, nu blir det gymmet och Linda ringde nyss så det blir att hitta på något med henne efter och sen jobbar jag natt. Pux.

Kommentarer
Postat av: mallaaaaaaan

du hör ju inte av dig ju bajsmia! :P

2009-04-04 @ 00:15:53
URL: http://frukostfrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

nääääe jag är ju inte det.. stannade bara som över helgen.. åkte hem på måndag kväll.

men ska jag vara ärlig hade jag inte så jätte mkt tid för jag trodde ju att tuva skulle vara pigg när jag kom men när jag kom låg hon på IVen så jag var som mest där och höll handen och tröstade.

Hade hon varit pigg och skulle få åka hem på måndag hade jag haft mkt mer tid :)

2009-04-04 @ 10:17:29
Postat av: pea

åh jag vill ha sommar!!!!!!!!!

2009-04-04 @ 23:32:43
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0