We're singin'

Så har ännu några dagar gått sen jag skrev förra gången. Men det har inte hänt så mycket.. Jag har gått hem från jobbet kl 01.30 på natten, var ändå rätt härligt men nu är jag förkyld och jag gissar att det har med det att göra. Solen lyser inte lika som tidigare, det är jättemycket sol men det är lite moln som täcker den också och då känns det inte som att man kan bli brun så då orkar jag inte sitta ute och sola :S Men jag vill bli bruuun!

Imorgon kommer mamma hit till Göteborg och hälsar på, jag längtar verkligen supermycket! Hon kommer imorgon kring 10 på morgonen och stannar till måndag någon gång. Jag hade så jäkla otur med jobbet. Jag hade inte tagit ledigt och så stod det på schemat att jag skulle jobba fredag 23-08, lördag 22-08 och söndag 19-01. Och då hade jag aldrig tagit mig upp på dagen och då hade jag inte kunnat umgås med mamma någonting på hela helgen, det hade ju varit typiskt. Som tur är så har jag lyckats få bort rätt mycket tid ändå. Imorgon jobbar jag nu 23-04, lördag 22-07 och söndag är jag nu ledig. Så det är bättre iallafall! Dags att fortsätta städa lite nu, Pux.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0