With the latest sounds

Jag lyckades få upp skåpet idag, jag hittade inte avknipsaren men min chef tipsade om en hammare och det lyckades och var dessutom jättelätt, och jag behövde inte heller köpa något nytt lås, helt perfekt ju! Så nu känner jag mig inte lika handukappad längre utan alla mina grejer. Så jag kände att jag var tvungen att fira detta med att först gå och äta på Max som nu öppnat inne i Göteborg, jag kände mig som hemma igen! Och sen tog jag spårvagnen till backaplan och köpte 3 par skor. Åh det kändes så skönt, nu har jag äntligen börjat få lite olika att välja mellan här. Kunde inte ta med så många av mina par från Skell men nu börjar jag bygga upp skolagret lite igen! Underbart! Men längtar ändå hem i sommar så jag kan ta ner några till av mina gamla älsklingar=)




Kommentarer
Postat av: pea

tur att du INTE har bra ett par skor :P

2009-04-16 @ 21:36:12
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0