You kept insisting and resisting

Jag har lyckats låsa in alla mina ägodelar i skåpet på jobbet, visst är jag duktig? Jag sökte avknipsaren som vi tydligen ska ha på jobbet men ack så förgäves. Jag kan inte heller köpa en för mitt kort och alla pengar är där inne, och jag kan inte ta ut från banken för min legetimation är där. Så det var bara att låna en BK-jacka och åka hem i jobbarkläderna, inte det roligaste. Men idag är jag ledigt iallafall, tjohoooo! Tänkte åka in och se om jag hittar den där jäkla avknipsaren nu, hoppas hoppas! Men först.. en lååång och skön dusch! Pux

förresten, vill bara berätta att jag har faktiskt försökt ändra till någon annan omröstning men jag kommer inte ihåg hur man gör längre så ni får ha tålamod :P

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0