You will live to tell

Oj oj oj. Har man någonsin varit mer sliten?
Tisdag jobbade jag mellan 15 - 01 var hemma och somnade kl 02, sov till 06.30 och började jobba igen kl 07.30. Jobbade till 14, åkte hem och sov 2 timmar och började jobba igen kl 23 för att sluta jobba kl 07 imorse. Jag var trött där i slutet av mitt sista pass kan jag ju säga! Tur att det inte är ofta man jobbar dubbelpass! Men nu har jag iallafall fått sova ut, bara att ta nya krafter till nattens pass som börjar kl 23 och ska sluta 08 (men man jobbar alltid över).


Kommentarer
Postat av: pea

trust me, i know how you feel!

2009-04-09 @ 23:17:16
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0