Idol-efterfesten

Minns ni att jag tidigare fick en inbjudan till VIP-kväll på push? Haha. Det är ingenting. Jag fick inbjudan till Idol-efterfesten på PUSH där alla idoler, juryn och westlife m.m var. Självklart jobbade jag natt då, jag kan säga att jag iiiiinte var peppad på jobbet!
Men snart är jag fri och kan fara på alla roliga tillställningar!
Kanske inte så konstigt att jag får inbjudan iofs eftersom att jag alltid är ute överallt. Jag lever ett nattliv på alla klubbar just nu och jag älskar det! I'm having the time of my life. Borde nog byta namn på bloggen till nattliv tror jag, eller clublife.

Jag fyllde år i söndags. Grattis Mia:) Började med jobb sen finmiddag med oxfilé och grejer på restaurang. Därefter var det förfest hos madde som vanligt och sen den vanliga utgången på luckan. Det var gryyymt kul ända tills Madde förlorade sin mobil när någon stulit den!

Dags att dra, nej inte ut idag faktiskt, jag ska stoppa lurarna i öronen, slå igång iPoden och ta en liten promenad.

Puss /clublife


Kommentarer
Postat av: hemlig

du var då verkligen inte duktig på att skriva här min lilla vän!!

2009-12-22 @ 11:42:37

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0