Livsnjutare

Det har hänt en heeeel del sen jag skrev sist! Som vanligt tog min "bloggperiod" slut. Men det kommer i vågor och jag orkar inte skriva när jag inte vill, då blir det bara riktigt tråkiga inlägg iallafall. Hursomhelst så har jag sagt upp mig! YEAY! Aldrig mera jobb på bk kan jag lova! Har min sista dag den 23 dec, 11 pass kvar, jag räknar ner! Har aldrig känt mig så fri som jag gör nu, har ingen aning vad jag ska göra sen men det ordnar sig alltid, hursomhelst så kan jag inte jobba på ett jobb där jag verkligen inte trivs alls över huvud taget!
Så nu är tanken att fira jul i Linköping, åker upp till Ske den 26 dec och är där i ca 1 månad sen funderar jag på att ta en sista minuten och efter det ska jag börja hårdsöka jobb! Ska söka i gbg, sthlm och utomlands. Spelar faktiskt ingen roll var jag hamnar, kommer ändå ha kvar lägenheten här när jag vill tillbaka till gbg så det blir bara en rolig grej lixom!
Är superbakis idag, vi (Jag, Elise, Malin och Leo) var först på Charlies och sen på Trädgårn igår, grymt kul. Idag är det bara att ta nya tag för nu är det spritluckan som gäller. Ska först till madde och måste skynda mig att göra mig klar nu jag skulle varit där för 3 minuter sen och jag sitter här i handduken. Men hon vet att jag alltid är sen. Fint folk kommer alltid sent var det va?


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0