Need to sleep.......

uuuuusch vad jobbigt, Jag är superdupermegatrött på kvällen igår, håller på att somna framför datorn men tvingar mig själv att vara uppe till 22. Vaknar och kan inte somna om och tänker "Jaja, äsch, väckarn ringer säkert snart ändå" Kollar på klockan och då är den alltså 01.01!!! Har inte lyckats somna om och nu ringer min väckare för att jag ska börja jobba kl 8. Jag behöver ju sova! Hur kan man inte somna om när man var mer trött än någonsin innan man somnade på kvällen? Blä.

GRATTIS på födelsedagen Sandroooooo!!:) Puss.


Kommentarer
Postat av: hihehihe

TACAAACKKKK grisenkno=) ååhåhåhåhå snart kommer du!!!!!!! KAN DU KOMMA NUDååååååå komsi komsi mJAUUUU!!!! (L)

2009-12-09 @ 22:12:36
Postat av: Sandra

haha åh, det hade verkligen varit något!

2009-12-10 @ 08:28:52
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

Har frågestund på bloggen. Fråga vad du vill, svarar på ALLT! ^^

2009-12-13 @ 02:16:04
URL: http://linniishs.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0