Var tusan är jag?

Det här var en sån morgon när väckaren ringer och man inte har någon aning ALLS var man är. Men det här var den värsta gången, det har aldrig tagit så lång tid innan jag fattat. Väckaren ringde från ett annat rum, jag vaknar och tänker;
Var tusan är jag?..... Vad fan är det där för irriterande ljud?.... Allvarligt Mia, koncentrera dig, tänk, var är du egentligen? Känner du igen det här?..... Näe jag fattar verkligen ingenting, tänk tänk tänk, kan jag kliva upp och få bort det där irriterande ljudet, jag är ju faktiskt naken ändå, har jag några kläder någonstans?...... Allvarligt det här är inte sant?! Oj, fan, jag är ju i Skellefteå i Mammas radhus!
Det kändes verkligen som att det tog ett halvår innan jag insåg! Nu 45 minuter senare har jag iallafall lyckats ta mig upp ur sängen utan att direkt lägga mig igen.
Dags för en varm skön dusch för det är verkligen ISKALLT inne idag. Inte så konstigt kanske när det är - 345624 grader ute och snö upp till taket som ligger tätt mot huset och kyler. Ungefär.
Pux

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0