<3

Jag är fortfarande besviken men T har verkligen försökt,
han är så söt nu och gör massa söta grejjer, när jag vaknade idag hade han köpt en blomma och en jordgubbsbakelse och chokladhjärtan och en trisslott där jag vann 75 kr;P och ett kort med texten "Mitt hjärta är ditt" och på baksidan hade han skrivit "Tack för att jag får dela livet med dig! Love you! Puss" och så hade han bokat bioplatser ikväll för att se benjamin button! Och på tisdag kväll efter hans träning ska vi mysa framför en film och äta jordgubbar doppade i choklad och dricka vin! Just nu är han mysigast! Synd bara att det inte var igår. Men vad spelar det för roll egentligen, det är en dag man ska visa kärlek, men vi borde visa så mycket kärlek varje dag, det mår man bra av. Så nu är varje dag T & Mias hjärtans dag<3

lägger in bilder sen=)

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0