Afghanistan-fadder

Varför hittar jag bara kläder när jag inte har pengar, och inga kläder när jag faktiskt har pengar?!
Det är så typiskt.
Jag hittade inte heller några Danielle Steel-böcker men jag hittade vääärlends sötaste rosa godisskål och helt underbara kaffekoppar men det är inte kul att köpa sånna saker när man inte har en egen lägenhet, här är det ju bara Kerstins saker och då är det inte samma sak så jag köpte dem inte.
Det enda som hände var att jag blev Afghanistan-fadder. Det känns faktiskt väldigt bra i hjärtat. Hälften av barnen lider av undernäring och vart 5:e barn dör före 5 års ålder. Den lilla summan jag skänkte hjälper 15 barn att överleva. Det är bra.

Mer kärlek åt världen!


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0