Allahjärtansdags-semlor

Ja det är precis vad jag har bakat idag.
Har inte smakat dem än, tycker inte om semlor egentligen utan jag bakade dem bara för T:s skull.
Jag var inne på Sandras facebook och hon hade lagt upp bilder på när hon och hennes son bakade semlor och jag blev så sugen på att överraska Tony med några semlor och eftersom att det är alla <3ans dag idag så trixade jag till dem lite mer kärleksfulla. Hjärtesemlor till mitt hjärta;)
Jag trodde hela tiden att de skulle bli för små men det blev de verkligen inte så jag är meganöjd, och speciellt eftersom att det är första gången jag bakar semlor. Hoppas T blir glad och att de smakar lika gott som de ser ut:)

Här har ni bildbevis:)

Semlorna när det har jäst

Efter de har tagits ut ur ugnen

Grädden klar. Självklart ska det vara rosa grädde på alla<3ansdag

Hjärtana klara



Och resultatet?......
....
....
...

Tadaaa!!!



Sprid kärlek;) Hejdå

Kommentarer
Postat av: pea

men fan vad bra du är på att baka ! :) skicka en till med posten till mig! MUMS :D

2009-02-18 @ 19:06:48
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0