Åsikter?

Svar till "apa":
Haha ja, verkligen kanin, häst också.


Klart att jag skulle jobba över idag också.
Men imorgon är jag äntligen ledig, ska dock till jobbet ändå kl 4 på ett PL-möte men det brukar bara vara i ca 30 min eller så. Imorgon ska jag äntligen klippa håret också, kommer bli jätteskönt, men samtidigt tråkigt för jag har äntligen börjat få rätt långt hår igen. Men jag ska ändå förlänga det när jag slingat det nästa gång så det gör inte såå mycket.
Sen på kvällen ska jag på bio med en jobbarkompis som heter Linda, jag är väldigt sugen på att se den här benjamin buttons otroliga liv eller vad den nu heter, eller changeling. Någon som har sett dem och kan säga hur de var?

   vs. 

Kram.

Kommentarer
Postat av: Frida

mamma älskade den filmen

2009-02-03 @ 01:11:48
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/
Postat av: apa

Näe grismia

2009-02-03 @ 16:27:00

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0