BOKREAN


ÅÅH jag kan knappt bärga mig!
Jag börjar jobba kl 11 - 14 och efter det ska jag byta om, ta mina grejjer och kuuuta till bokrean innan alla goingar är slut! Jag har typ 5 böcker som jag inte har läst än men när jag är i en läsarperiod då kommer de vara slut på ett kick så det är bara att handla. Jag har en favoritförfattare vid namn Danielle Steel och jag har typ 10 böcker av henne, men det räcker inte, jag vill verkligen ha alla, så jag kanske införskaffar några idag då:)
Dessutom ska jag kolla på jeans och så ska jag se om jag hittar ett par snygga svarta pumps också, mina är i Skellefteå fortfarande och svarta pumps är någonting man måste ha, det är lixom ett basplagg, funkar till typ allting!

Det är en sån härlig morgon, jag steg upp 8 imorse och jag var faktiskt pigg, det är så underbart att ha hela dagen framför sig att se fram emot, det här måste jag börja göra oftare.
OCH löönen! Att gå in på kontot och se sådär många 0or, helt underbart, man känner sig så handikappad när man inte har pengar. Men nuså:)


Mina älsklingar, men den här gången har jag tänkt mig någonting mycket högre:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Precis! Och när man väl är ute efter ett par jeans för en gång skull så finns det inte ett enda par som passar liksom. Haha!



Det tycker jag absolut du ska göra!



Kram på dig!

2009-02-25 @ 15:11:20
URL: http://accessoar.blogg.se/
Postat av: Danielle

haha! DANIELLE steel och sen så tror jag att jag skymtar mina ben i bakgrunden från tunisien! :P haha, vilket sammanträffande! ;) hoppas allt är bra i götet! :D Puss och kram

2009-02-25 @ 15:36:24

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0