Brilliant Smile

Jag har precis bokat tid för tandblekning!!
På brilliant smile hade de ett erbjudande på tandblekning för 1900 vilket är megabilligt jämfört med vad det kostar egentligen så nu tänkte jag att jag ska nappa på det. Har alltid velat bleka tänderna, vita tänder är typ det finaste. Dessutom verkar brilliant smile vara ett jättebra ställe, de blev kända genom "Extreme makeover". Så den 26e februari kl 15.15 kommer jag att vara där, och cirka 1 h och 15 min senare kommer jag ha jättevita fina tänder:)

Kommentarer
Postat av: Frida

sånna frågor vare typ på mitt prov oxå och hur länge allt skulle friteras och hur man gjorde nån hamburgare och nån städningsfråga

2009-02-04 @ 15:22:07
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0