Drömmar

Åh det är så mycket man vill göra,
jag ligger här och tänker, det finns så mycket tid och möjligheter men hur ska man kunna välja vad man ska göra först och allt. Nu funderar jag och Tony på att skaffa bil, vore hur kul som hellst. Och jag vill fara utomlands, bo, jobba, ha det skönt. Jag vill gå danslinjen på Lunnevads folkhögskola i Linköping. Jag vill utbilda mig till frisör, makeup-artist och sån som gör gelénaglar och grejer, bartender, ja allt möjligt. Dessutom vill jag ju stanna kvar här, har bara bott här i 4 månader nu, jag är inte redo att släppa GBG ännu, har inte änns bott här över sommaren. Jag vill skaffa hund, en liten sån här Papillon, eller en dobermann eller en dvärg-pinscher men det kan jag ju inte göra förrän jag har tänkt stanna på något ställe.
Jag längtar bara efter att göra nästa sak hela tiden!



Kommentarer
Postat av: Frida

papillion har jag velat haft hela livet! :P dom är assöta. frisör blir jag om ett år, och till hösten ska jag(om någon mer ska)gå kurser för att bli makup artist. man kan gå det samtidigt som man går hårförlängningskurserna :P så jag lever ju nästan din dröm :P men när kommer ungarna då?

2009-02-18 @ 16:34:42
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Sötvovven ju! :D

2009-02-18 @ 20:10:02
URL: http://ullerika.webblogg.se/dagbok

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0