fika

Det blev ingen bio ikväll.
Istället var jag på mötet och sen möttes vi på BK och gick till ett fik i närheten och satt där och snackade resten av kvällen, det var jättetrevligt och Linda är verkligen hur trevlig som hellst så det var kul!

Men en mindre rolig sak. Jag ska tydligen på "matsäkerthets-kurs" eller något sådant på torsdag mellan 9 och 17 vilket kändes jättejobbigt, i slutet ska man göra ett prov som man måste klara för att få bli Produktionsledare och sen på jobbet ska man ha "uppföljningar" där någon Arbetsledare kollar så man har koll och gör allting rätt som en PL ska göra typ. Och det är inte få saker. Det här kommer att bli jobbigt! Men kommer vara värt när jag är klar med utbildningen iallafall.

Nu är jag trött och har jätteont i huvudet så det är dags att sova, men vi ses! Tjing:)

Kommentarer
Postat av: Frida

jag var tvungen att göra prov när jag jobbade på max, och jag skulle göra det när ja ginte hade jobbat många ggr, det var pinsamt

2009-02-04 @ 12:10:40
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0