fläskis

Glömde berätta om min dåliga jobbardag igår!
Allt gick dåligt, dagen gick segt för det är så lite gäster på måndagar, jag fick ställa mig och diska och städa i 7000 år, jag råkade slå in händer och armbågar i allting, inte skönt. Jag lyckades hälla en hel hink med vatten över mina skor, det sprutade vatten över hela mig när jag sköljde alla kantiner och sånt och tusen gånger så lyckades vattnet spruta upp i hela mitt ansikte. Det kändes verkligen som det var något som jävlades med mig för det kunde spruta upp i hela ansiktet, jag gick och torkade mig och ett tag senare hände exakt samma sak igen, massvis med gånger. Det hela slutade med att jag skaffade mig en fläskläpp. Pommesmaskinen skallade mig. Det var så att jag skulle rengöra den och då tar man loss en väldigt stor del av den och rengör innuti, helt plötsligt halkar den och ena kanten anfaller min läpp så det känns som den delas ungefär. Det gjorde den inte men den blev stor som ett hus och röd, så nu har jag en fläskis på överläppen. Det var ju kul när man skulle försöka vara snygg idag på 1års-dagen. Men men:P

Jaja, nu ska jag gå och försöka fixa till mig och göra läppen osynlig för om ett tag ska vi iväg på restaurang och äta:)
Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajemensan ;) det är ett sånt!

2009-02-11 @ 14:53:09
URL: http://jennieronnskar.blogg.se/
Postat av: pea

grattis till ett år!:) jotack det går bara bra med både hunden och killen! Skall snart börja ställa ut "lill" vovven :D vi bor brevid balder nu, typ vid agnes, om du inte visste! visst har du också börjat jobba inom den helst hysterist bra betalda hamburger branchen? :D föressten, helt galet!!!!!!!!!!!!! hittade en tatuering som är typ exakt som din om jag inte är blind, fast i blått!!!!!!!!! alltså draken. måste skicka den till dig på något sett? kramar

2009-02-11 @ 20:19:14
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0