Haha, någon som läst dagens metro?

Det är en kille som skrivit en bok om sveriges roligaste felsjungningar.
Alla har vi gjort det, bara sjungt någon text som vi bara tycker att det låter som men man har ingen aning egentligen. Det är som den där reklamen för, jag tror det var, singing bee; "Sweet dreams are made of cheese" och sånna saker. Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste artikeln, de har skrivit in några felsjungningar som är med i boken.

"Summer of 69"
Riktiga texten: I got my first real six-string, bought it at the five-and-dime.
felsången: I got my first real sex dream, i was five at the time.

"800 Grader"
Riktiga texten
: Åttahundra grader du kan lita på mig, du kan lita på mig.
felsången: Åttahundra damer satt och titta på mig, satt och titta på mig.

Hahaha, jag älskar sånt här!
Alltså en sån här liten sak kan göra en hel dag så mycket bättre. Jag satt på spårvagnen, var påväg hem från jobbet, slut, ville bara hem och allt kändes bara jobbigt. När jag läste artikeln blev jag så himla glad och ville knappt stiga av spårvagnen, ville bara fortsätta läsa och helt plötsligt såg jag bara glatt på allting:P
Det är det, man måste glädjas åt de små ljuspunkterna i livet, de är de som gör hela livet fyllt med skratt och härliga dagar. Man kan inte gå och hoppas på att bli miljonär varje dag, då får man nog ett rätt så purket liv:P

för att pigga upp de gråa dagarna som smyger sig på ibland:
saltmannen.se
Om du har väldigt många gråa dagar så kan du även kika in på
tjuvlyssnat.se
humor;P

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0