Hör och häpna!

Det är snö på Göteborgs gräsmattor och en del av vägarna där inte någon bil har kört! Wow!
Jag blev helt chockad igår när jag sprang till spårvagnen igår och det faktiskt snöade, inte sådär mesigt som det gjorde en gång tidigare där man knappt såg flingorna och de hann försvinna innan de lagt sig på marken. Utan de var rätt vanligt stora och det la sig på marken, det är vitt! Livet är crazy ibland;)

Jag sitter här och mår piss. Jag känner mig sjuk och kan inte ha sovit mer än 4 timmar. Börjar jobba 7, kom hem 12 igår men somnade inte direkt utan kanske efter 1 någon gång, la mig 25 i 1, och sen har jag vaknat och inte kunnat sova inatt för att jag mådde dåligt, sen ringde väckaren 05.20. Hur kul är det? När man ska jobba som en tok, först tidigt på morgonen, sen fara på en kurs där jag måste sitta och lyssna och tänka och memorera hela dagen som händer en enda gång lixom. Jag kommer inte kunna vara på topp nu, jag måste verkligen klara det här provet! Och sen ska jag jobba natt, och imorgon natt, och natten efter det och jag vet inte huur länge det fortsätter så. Gör mig frisk :(

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0