Jag hatar alla<3dag.

Kul.
Jag städade, köpte blommor och sånna här gelehjärtan till Tony, för jag vet att han älskar dem. Jag bakade kärleks-semlor som jag inte änns tycker om men han gör det. Jag gjorde mig fin och allting. Tror ni att han kommer hem? Nej.
Han for på tävling imorse och stannar hos kompisar sen. Självklart kan han göra det, kul för honom, men han kan väl åtminstone komma hem någon timma innan jag ska börja jobba så att vi kan typ kramas eller nått. Det är ändå alla<3dag och det är första gången jag har pojkvän då, eller ja förra året, men då hade jag och T bara varit tillsammans i 4 dagar, det är inte samma sak. Jag hade verkligen gjort det fint och ställt fram allting tills han skulle komma hem. Aja. Hoppas alla ni andra hade en bättre alla<3dag än mig.

Apa.

Kommentarer
Postat av: elin

I feel with you sister!!



2009-02-14 @ 22:56:08

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0