Kusinvitamin

Jag är så inne på att göra om en massa saker just nu.




Bara 8 dagar kvar tills jag ska bleka tänderna !! Och jag har börjat tänka på alla tatueringar jag vill göra men inte hunnit göra ännu. Göra göra göra. Allt ska hända på en gång. Det bästa är att nu har jag pengar, nu kan jag göra en massa saker, jag måste bara bestämma var och hur och när och allt. Ni får väl följa min utveckling;P

Men nu till det roligaste, min kusin Jennie (http://jennieronnskar.blogg.se/) kommer att komma hit om ungefär 2 veckor under hennes sportlov eller vad det nu är. Kommer bli jättekul att få träffa henne igen, det var ett tag sen nu:)

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0