Någon som vill bleka tänderna för bara 1900:-?

Nu var det äntligen gjort!
Och det blev jättefint, men T den dumsnuten säger att det inte syns någon skillnad, men det gör det verkligen! Det ilar dock till ibland och det är verkligen inte skönt, men han sa att det kunde göra så det första dygnet så det är lugnt. Nu blir det att äta bara vita saker i 3 dagar. får inte äta ketchup eller något sånt. Så idag blev det spaghetti till middag och inatt ska jag köpa en vaniljyoghurt som jag kan dricka på rasten:P
Sen när jag var klar där så fick jag med mig en liten söt goodie-bag innehållande lite tips, erbjudanden och en stilig guld-tandborste, står 18 karats guld på den men jag vet inte om jag litar på det riktigt, haha;)
Trodde först att det var något billig-grejs men det står 200:- på tandborsten, så det måste ju ändå vara bra grejer:P
Sen om jag vill bleka igen typ i sommar eller så, så ska jag få göra det för bara 1500, det är ju helt underbart, jag tror att jag ska göra det, man kan aldrig få för vita tänder;)
BrilliantSmile, I love you!

Men så till rubriken, mina kära vänner. Om ni är i Göteborg, är sugna på att bleka tänderna för 1900 istället för ca 5000 så har jag ett litet erbjudande till er. Släng då iväg ett mail eller en kommentar eller så! Men det är bara om ni känner för det. Puss:)

Kommentarer
Postat av: pea

jag är :)

2009-02-26 @ 20:30:50
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0