Oj så härligt!

Att äntligen ha klippt av allt det risiga håret.
Okej inte riktigt allt, men det mesta. Nu ser det riktigt fräscht och tjockt ut och jag fick mig en liten frisyr (till skillnad från tidigare). Men då tog vi även ca 1 dm i alla fall så det blev betydligt kortare! Så nu är det inte länge kvar tills jag kan slinga håret äntligen, det kommer bli sååå härligt!
Jag är så nöjd:) Och 80 kr? Helt ärligt, det är ingenting. Ett XL-meal med en dipp på BK kostar 80 kr, helt sjukt. I skell hade jag helt ärligt fått betala mellan 4 och 500, bara för att klippa, vilket jag gjort alltid. Men här.. 80 kr. haha.

Sen blev det en sväng på gymmet som sagt och nu sitter jag här, ska snart äta middag sen på möte på jobbet. Var ändå sugen på att fara till gymmet igen efter mötet, såg att det var både jympa och core på schemat, så vi får se om det blir så.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

men mia, när man har gjort nått sånt så lägger man upp en bild! förresten så ska jag praoa på NFI nästa vecka, så du kanske snackar med en blivande frisör nu, och då kostar det 0kr för dig att klippa dig ;P

2009-02-03 @ 20:12:35
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0