Onsdagen

Idag mår jag bättre, men jag är fortfarande trött.
Skulle behöva sova mer känns det som men jag känner att jag måste dra iväg till gymmet innan jobbet idag, så jag har gjort något vettigt iallafall. Idag kommer nog gå bra, jobbar bara 16 - 23 så jag slipper stänga och allt. Dessutom är det många som festar onsdagar här så det kommer vara rätt mycket att göra och då går tiden snabbare! fast egentligen vill jag inte att tiden ska börja änns, har inget att se fram emot just nu, bara att helgen ska vara över. Ska på kursen som känns superjobbig, sen jobbar jag natt och stängning hela helgen vilket betyder att jag kommer måsta städa som en tok och vi lär jobba över varje dag som det alltid blir. Tusan!

Kommentarer
Postat av: pea

jäklar vad du har börjat träna! duktigt:) har du det bra i gbg? kram

2009-02-04 @ 21:22:50
URL: http://peandersson.devote.se

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0