Sömngångar'n

Jaha, så har man varit lite extra knäpp än vanligt!
Jag visste att jag brukar prata i sömn och gå i sömnen ibland, det har jag fått höra av mamma. Men den här gången var annorlunda.

The story:

Jag har jobbat natt, kommer hem och lägger mig och sover kring 7.
Jag har absolut ingen aning vilken tid det här hände men någon gång hade tony vaknat av att jag sa någonting liknande med "ÅH varför har jag inte kommit på den idén tidigare?!" Studsat upp ur sängen och tagit mina gråa mjukisbyxor som jag hade på mig igår till och från jobbet. Jag hade hållit upp dem och sagt "Jaaa, de är fina" eller något liknande, tagit upp mitt bankomatkort och ställt mig vid fönstret för att vattna det, bankomatkortet alltså. Tony hade ju försökt fråga vad jag gjorde och sa att jag skulle komma och lägga mig igen men jag skulle vattna kortet, men jag hittade väl ingenting att vattna det med. Och just nu börjar jag vakna till lite, jag har ett väldigt svagt minne av att jag var tvungen att vattna någonting och så blev jag sur på Tony för att han inte förstod det men jag slängde bankomatkortet på sängbordet och la mig.

Vaknade sen när Tony skulle puss mig hejdå för att fara till jobbet och då minns jag bara en smula att jag hade stått vid fönstret så så jag frågade honom vad tusan jag gjorde uppe där. Så han berättade det där och det är ju det sjukaste. Shit, jag måste nog börja sova fullt påklädd med byxor, tröja, sockar, kanske jacka och skor också ifall jag får för mig att gå ut mitt i natten i sömnen..... KnasMia!



Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0