Törnrosa

Jag har nästan sovit i ett dygn!
Igår morse kom jag hem och sov vid 11. Jag steg upp ca 20.30. Vid 23 ville tony sova men jag tänkte att jag kan ju inte sova efter 2 ½ timme, så jag stannade vaken till.. typ 01 och somnade direkt jag la mig. Imorse steg vi upp kl 12. Så jag sov mellan 11 på söndag och 12 på måndag med 4 ½ timmes vaken-paus:P
Skönt var det kan jag lova :D
Har just kommit hem från gymmet, det var så skööönt. Och snart är det jobb, under tiden jag jobbar, exakt kl 00.00 ikväll så kommer jag och T ha varit tillsammans i exakt 1 år! Myys. Imorgon ska bara vara våran dag<3

Dags att laga middag, tjing:)

Haha, hittade den här bilden när jag sökte någon "sova-bild"


Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0