Sjukaste bråket jag varit med om, hittills.

Åh hjälp vilken natt, det blir bara värre och värre!

Jag har ritat en liten bild här så att ni kanske förstår bättre.
Det var några killar som började bråka och flög in bakom kassalinjen (nr 9) och hamnade längre och längre in mot köket. När ena ligger ner på golvet så tar den andra tag i en korg med pommes som är sänkta i fritösen (nr 1) Och häller/slår det rakt över den andra killen som får en massa i ansiktet och överallt. Den stående killen försöker skopa upp mer olja ur fritösen och kastar mot killen, det flyger olja verkligen överallt! Jag (nr 8) står instängd mellan bordet (2) broilern (5) köttkylen (4) brödrosten (7) stolpen (6) och brödkartongerna (3) som de även landar över. Jag hade så panik. först försökte jag få ut dem, sen få dem att sluta men jag vågade inte mer, killen som kastade oljan såg så galen ut, det såg ut som att han ville mörda den andra killen.
Jag hade så grymt tur, nu vet jag att jag verkligen har en skyddsängel! Det var olja överallt, runt omkring mig där jag stod, bordet, mikrovågsugnarna, skärmen, alla pelare, överallt, men inte på mig. Jag hade såååå tur! Jag har nog nämnt tidigare hur sjuuukt varm oljan är. Det går inte änns att beskriva.
Efteråt skakade jag som aldrig förr och jag höll på att börja gråta, jag var typ i chock eller nått. fattade ingenting.
Jag förstår fortfarande inte. Okej att slåss om man är arg, men jag fattar inte hur man kan utsätta någon annan människa för en sån smärta, att verkligen vela skada den så mycket som möjligt att hela ansiktet bränns upp. Alltså det är så sjukt. Har människor inget samvete?!

Vill ni veta hur bråket startade?
Killen som hällde oljan och en annan kille började tjafsa om vem som stod först i kön, olj-killen sa någonting om den andres mamma och då blev killen som fick ansiktet uppbränt superarg. Han hade bara suttit vid ett bord lite längre bort och lyssnat och då när olj-killlen sa det så sprang han dit och sparkade honom i ryggen.
Alltså det är så sjuuukt! först bara det om att vem som var först i kön........?! Och sen att han kommer in som tredje part för att olj-killen sagt typ "din mamma är så..." typ.
fy fan vad sjuka människor det finns i världen.

Nu ska jag sova, börjar jobba 8 ikväll så vi hörs innan det I guess:)

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: pea

HELT JÄVLA SINNESJUKT!!!! oljan är föressten tpy 178grader ;)



fan vad värt att abra betala så himla lite! är det någn skillad på dina tänder redan efter första? lägg pp bild eller skicka på min email :)

2009-02-27 @ 13:15:52
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: Frida

hur slutade allt då?

2009-02-27 @ 17:03:40
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0