Sötaste skorna!

En grymt skön natt igår,
jag slapp göra allt det jobbiga som att stå på bordet och stressa som en tok eller preppa eller så. Jag fick städa i omklädningsrum/personalrum, dessutom kunde jag ta det lugnt när jag gjorde det, jag fick en massa tid på mig. Jag fick skura i leveransgången och vägen upp till soprummet. Jag fick lära mig att ta kartongerna och när man balar dem vilket var jättehärligt för det tar tid, man kan bara stå där och ha det härligt. Sen fick jag stå lite i kassan, lite i köket på broilern/fritösen och sånt. Det var en riktigt härlig natt faktiskt!

Idag har jag försökt sova men Tony försökte väcka mig med all sin fantasi så tillslut hade jag inget annat val än att stiga upp. Nu väntar jag bara på att bussen till gymmet går, så ska vi iväg och träna lite. Det kan verkligen behövas kan jag lova, har inte varit så nyttig de senaste dagarna (Chips, nötter, crispy chicken med pommes, bakelse osv) (A), hehe (Mums).
Jag är verkligen en riktig gottegris!

Och lönebeskedet har äntligen kommit, det var tillochmed bättre denna månad än förra, det känns så himla härligt när man kan spara pengar. Att jag har tillräckligt för att leva en månad och ändå lägga undan. Det är så mycket som jag vill beställa just nu och handla, och mycket som jag borde handla också, tex en sporttop. Men kolla bara på de här skorna, är de inte väärldens sötaste?! De där är ett måste på mina fötter i sommar. finns även i rosa och lila, den rosa vill jag också ha!


Dags att vara duktig, jag hör av mig efter gymmet:)

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0