Lööv

Gårdagen var såååå underbar, en massa mys och miljoner pussar, tacos och bio.
Maten blev underbart god och och bion var bra men lite väl lång. Vi såg Benjamin Button. Nu är det bara ca 346293764 biofilmer till som jag vill se just nu;P
Idag for jag och T på gymmet och sen efter ett tag var det dags för personalmöte. Det är typiskt att jag för en gångs skull är ledig 3 dagar i rad vilket typ aldrig hänt tidigare men ändå måste jag på möte idag och till jobbet på första hjälpen-kurs imorgon.
Direkt efter mötet var jag tvungen att skyyyynda mig till gymmet igen för kl 7 hade jag bokat upp mig på ett aerobics-pass. Det var riktigt kul faktiskt!
Nu ser jag lipstick jungle och snart kommer T hem från jobbet så då ska jag ägna min tid åt honom och inte åt datorn.

Ha det lika bra som jag:) Puss

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0