Let's go to school

Jag är verkligen sjuk, det är inte bara som jag känner mig. Jättejobbigt!
Har suttit vid ett bord och försökt lyssna och vara aktiv idag hela dagen, det var svårt när hela kroppen började värka när man satt där i stolen. Men jag lärde mig supermycket och jag har nog aldrig någonsin skrivit så mycket som nu. Jag skrev ner omkring 9 a4 tror jag det slutade med, och jag som aldrig var seriös i skolan och skrev inte upp något. Men det var faktiskt riktigt kul, jag började sakna skolan och blev sugen på att gå någon folkhögskola eller nått för att plugga upp betygen eller så. Det skulle vara kul. Allra roligast skulle vara att gå på Lunnevads folkhögskola i Linköping, danslinjen. Plugga i ett år, typ bara dans men liite teori, såå kul! Jag undrar hur gammal man får vara för att söka dit, och då skulle jag bli en megafattig student! får väl spara en massa pengar. Men det är supersvårt att ta sig in där, grymma dansare.

Iallafall så avslutade vi med ett prov idag och om jag inte har uppfattat hela mitt jobb fel så vet jag att jag kommer klara det, det kändes superbra och som att jag kunde det mesta, så vi får se, jag får veta om en vecka:)

Kommentarer
Postat av: Frida

du är en grymm dansare mia! du kommer in

2009-02-06 @ 01:05:09
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0