Skitnätter.

Jag har så mycket att berätta det är därför jag aldrig orkar skriva nu.
Så därför tänkte jag börja med att dra allt lite kortfattat så att jag kommer igång med skrivandet igen!
Lördag natt jobbade jag, under natten blev det bråk i restaurangen och det var en kille som låg på marken blodig och inte gjorde något så kom killen han hade bråkat med och stampade honom på huvudet flera gånger. fy fasen så hemskt.
Senare under natten så sprang det in en massa fulla killar bakom våran kassalinje och upp på övervåningen där vi har personalrum och omklädningsrum. Ena killen sprang in på killarnas omklädningsrum och låste deras toa. När han kom ut därifrån så hade han haft (bokstavligen) ett riktigt skitkalas. Det var avföring på väggar, golv och han lyckades faktiskt pricka toan också, men där hade han tryckt ner en massa papper så det gick inte att spola bort. Det var så jäkla äckligt så det var ingen som kunde städa bort det. Alla gick hem och min arbetskamrat som jobbade skift då sa att vi måste städa där ändå, "vi får gå upp alla tre och hjälpas åt". Gissa vem som fick städa? Jo du har rätt, det var jag, bara jag. Och vid den tiden så var det inte bara att torka bort klumparna från väggarna utan man var tvungen att spruta på "heavy duty" och gnugga bort det. fy!! Det var nära att jag skulle kasta upp min mat igen och få ännu mer att städa. Jag borde få 3 gånger så hög lön än vad jag får!

Sen kom jag hem och somnade vid 11 på söndag morgon
,
sov till halv 9 på kvällen när tony väckte mig och tvingade mig att stiga upp. Jag gick och la mig igen halv 11 och vaknade vid halv 4, låg vaken i sängen någon timme, somnade om och sov sen till 11 när tony tvingade mig att stiga upp igen. Jag är en sjusovare! Men det behövdes.

Sen idag.
Jag var på gymmet, skyndade mig hem, slängde i mig mat och sprang till spårvagnen eftersom att jag hade en tid att passa kl halv 4. Självklart kom inte den spårvagnen så jag blev sen. Jag var på min andra behandling för att ta bort håret under armarna. Såååå värt! Jag var så nervör för förra gången gjorde det så jääääkla ont!! (Ska man vara fin....) Men som tur var så gjorde det inte alls lika ont den här gången, vissa ställen kändes det inte, andra stack lite och några få ställen gjorde det nästan lika ont som förra gången, men det gick så fort och var så lugnt! Sen sprang jag till jobbet eftersom att jag började kl 4. Allt gick bra tills vi skulle stänga, så blev vi sena och jag hann inte iväg i tid till min sista spårvagn. Jag hade ont i fötterna, jag hade på min jobbarkläderna eftersom att jag bara tagit mina grejjer och kutat till hållplatsen och de var blöta sen jag diskat och städat. Då var det bara att börja vandra till Mölndal centrum och det är inte så kort direkt. Kall, blöt, ont i fötterna, slut efter jobbet.. Jag var inte glad kan jag lova. Hade tagit en taxi om det varit så att jag hade mer än 14 kr kvar på kortet, men det hade jag inte.

Nu när jag äntligen kom hem så hoppade jag direkt in i duschen,
jättevarmt vatten och det bara sved på hela kroppen, satte mig på golvet och vattnet rann över hela mig, det var såååå skööönt!!! Så nu är jag varm igen och väntar på att mina vitlöksbröd som är i ugnen ska vara klara. Sen borde jag sova, ska upp tidigt för Tony kommer hem och jag ska kolla på bilen som kanske hamnar i våra ägor snart.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: sandra

tack så jättemycket:)

2009-02-24 @ 09:31:58
URL: http://sluu.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0