Bilder från min vardag.

Jag hittade lite bilder jag tänkte lägga upp, det är inte så många och roliga bilder men man ser lite från min vardag här:P









första och andra bilden är vad jag ser ungefär varje dag när jag sitter och väntar på spårvagnen efter jobbet. Ringen på bild nummer 2 visar var BK ligger.










Den här bilden visar liiite bättre hur det ser ut utanför bk, ringen visar bk.















På denna bild sitter jag och väntar på spårvagnen och den stora ringen på bilden är mitt lägenhetshus, och den lilla lilla ringen i den stora är min balkong.































Här är spårvagnshållplatsen vid mölndal centrum. Den stora ringen visar var jag står när jag väntar på spårvagnen och även där jag satt och fotade förra bilden. Den lilla bilden visar var jag står och väntar när jag ska åka buss till gymmet, den stora bron som går över heter mölndals bro eller nått sånt och där är där uppe som alla bussar går från, där uppe är mölndal station.













En lite rolig grej, den här bilden tog jag när jag var hem till skellefteå i januari just innan jag for tillbaka till Gbg, bilden ovanför tog jag just när jag kommit tillbaka till gbg, bara liiite skillnad;P

























Kommentarer
Postat av: Frida

det är ju typ sommar i gbg !!:P

2009-02-07 @ 01:01:51
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nu får jag ju längtan till fina götet, underbart att få se dina bilder:)

2009-02-07 @ 18:17:07
URL: http://accessoaren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Visst var skorna snygga, 249:- pix från Haléns, helt otroligt snygga och billiga!

2009-02-07 @ 22:58:38
URL: http://accessoaren.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0