Mia <3 Tony

Jag vet inte hur det var för er andra men jag kunde inte komma mig in på min blogg igårkväll så jag kunde inte skriva nått om dagen så jag gör det nuu istället.

Åh så mysig kväll. Vi åt middag på "La gondola" och det var supergott, sen gick vi till bion och såg Valkyria och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det, den var jättebra men inte bra. Det går som inte förklara, men tänker inte säga mer för er som har tänkt se den, men jag är jätteglad att jag såg den iallafall, en film man måste se! Lite bilder från kvällen.


               La Gondola                                  Biopalatset,   vi satt där i sal nummer 6

När vi kom hem så skulle Tony ta en bild på mig och jag tvärskojjade till bilden just när han tog. Jag tänkte bara se lite kul ut, inte göra bilden skrämmande, ser ut som en demon haha!

Jag tror att jag måste sola ;P

Har dessutom tagit lite bilder på sånt som ni inte fått se än, bara hört talas om..:


En bättre bild på korsningen utanför BK.

Min underbara friis company-väska som jag köpte i början på januari<3

Och 1 par av mina nya älskade skor som jag köpte samtidigt som väskan<3

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0