Adore

Så har man tränat,
det blev mest på springbandet som vanligt och sen en skön dusch med en ännu bättre bastustund sen. Bastustunden är min stund, där kan jag verkligen slappna av och bara vara!

Sen har det inte hänt särskillt mycket, jag har suttit i soffan under duntäcket (det är verkligen kallt i lägenheten just nu) med glasögonen på nästippen och läst min faktumtidning. Den var faktiskt superintressant, kommer absolut att köpa nästa nummer!
Och ja, jag har faktiskt glasögon för er som inte visste, vilket är de flesta. Det är bara läsglasögon som jag ska ha när jag ser tv, sitter vid datorn eller läser och sånt. Men jag är lite för dålig på att använda dem, det blir inte lika ofta som jag borde. Men var som är bra är att jag har börjat vänja mig vid dem nu. Jag fick dem i sommras och det har hela tiden känns så himla konstigt och fel och jag blev störd av dem så jag sket i att ha dem på mig. Men nu så:)

Jag är så trött nu, tänker sova ett tag innan jobbet så jag orkar, men jag vill ändå inte dra mig ifrån datorn, det är så kul med bloggen nu när jag har börjat få iordning den lite. Jag tjollrar lite här på bloggen och sen får vi se var som händer. Ni ska förresten inte vara rädda för att skriva en snutt, jag älskar kommentarer och alla åsikter, det är det som gör skrivandet roligt. Så skriv gärna en rad:)

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0