Badkar och stearinljus


Nu har jag kommit hem från jobbet
,
är ledig imorgon och jobbar natt på torsdag, det betyder alltså att jag är ledig från jobbet hur länge som hellst. Det känns verkligen nu, äntligen slappnar jag av. Ikväll är en sån kväll som jag skulle vela tappa upp ett varmt bubbelbad, med endast stearinljus som belysning och en grym bok att läsa. Sen ligga där i ungefär 2 timmar så att man är alldeles skrynklig som ett russin och vattnet är kallt. Det här är en sån kväll som jag antagligen hade gjort så om jag bott i min förra lägenhet, eftersom att där hade jag badkar och gjorde alltid så. Har jag badkar här? Nej. Såå.. hur ska jag ordna det då?



Jaa, jag ska nog iallafall börja med att ta en låång och varm dusch, hoppa in i
badrocken och sen får vi se hur kvällen artar sig.
Jag kikar in lite senare och berättar hur det blev!



Kommentarer
Postat av: Petra

förstår hur du känner! Är uppväxt med både badkar och jacuzzi. Nu har jag bara dusch. I hate it!

2009-01-27 @ 22:41:15
URL: http://petras.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0