Body butter

Det blev inte en sån harmonisk kväll som jag hade hoppats, även fast jag försökte.
Jag tog min långa, varma och väldigt härliga dusch som jag skulle. Men sen spårade det för T kom hem, och han var busigare än vanligt. Han skulle busa, brottas lite, kittlas och allt sånt där. Så det blev inget harmoniskt. Vi tänkte se Mamma Mia, men det gick någon film på tv som var jättemysig, den är supergammal, jag känner igen den men kommer inte på vad den heter, det finns en känd låt till den. Sen målade jag naglarna, idag blev det rosa. Måste ju passa på medans jag är ledig lite för på jobbet får jag inte ha nagellack. Smorde även in mig i min underbara bodybutter som är från The Body Shop. Jag älskar den, och jag älskar att handla där. När man går in där känns allt så lugnt och deras produkter är underbara och dessutom vet man att inget är testat på djur. Den luktar dessutom megagott, jordgubb!:) Det är verkligen en produkt jag rekomenderar, en ängel mot huden, och speciellt torr hud, där gör den underverk.



Time to sleep. Natti

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0