En kväll på Casionot


Jag blev så himla sugen på att fara
och för första gången gick jag därifrån med mer pengar än jag kom med, gick hela 500 kr + !!
Det är klart att man far dit för att ha kul bara men det skadar ju inte om man kommer ut med lika mycket pengar man kom in med och ännu bättre om man ligger +! Jag spelade på ett bord för första gången också, det gick inte bra, jag förlorade bara då, men det var superkul, spelade 3kortspoker om ni vet vad det är.
Jag tror att det är så att om man har lite pengar och inte borde spela bort då förlorar man men har man mycket pengar och det inte "gör någonting" om man spelar bort lite då går man +. Så har det då varit för mig:P

Maten som T lagade var supergod
,
det blev ingen sås för vi hade ingen grädde men kycklingen och kroketterna var underbara!



Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0