Erkänn att han är bäst?

Innan jag går och lägger mig måste jag bara få berätta att jag har världens bästa pojkvän!
Jag har jobbat kväll till kl 01 och kommer hem 01.30 och är aptrött, känner mig lite nere för att T jobbar natt så att jag måste sova själv. Men så kollar jag på köksbordet och vad ser jag? Jo, ett litet brev. Eller ett meddelande skriver på ett kuvert.

"Gokväll Hjärtat! =)
Ta en bit kärlekskaka och lite
grädde i en skål i kylen! =======>
för att bli extra redo för sängen, drick iskall
mjölk till!! =)
Love you! Sov gott! Kyss och kärlek
"

Är han inte goast i världen?

Här är bildbevis.


Och nej, vi har inte städat ut julen än, som ni ser på bild nummero 4.
Nattinatti, nu ska jag lägga mig och drömma om T och kladdkaka, och säkert lite burgerking också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäkla söt! Fast min T är inte heller så dum, bäst han också faktiskt ;)

2009-01-27 @ 22:25:22

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0