fika på wayne's

Så har jag och Linnea varit och fikat på wayne's,
det var mysigt, jag hade just ätit middag så det blev bara en Iste med persikosmak, mums! Jätteroligt att träffa Linnea igen och tjöta lite, hon har planerat ett tag nu på att flytta till Stockholm med sin sambo, de letar lägenhet och så. Skulle vara jätteroligt om det blev och helst snart, är ändå inte alltför långt mellan Stockholm och Göteborg och jag har verkligen saknat henne! Så vi bestämde oss för att fara på bio ikväll och se "Yes man". Jag har velat se den superlänge så jag hoppas den är bra nu:)


Har även varit och hämtat lite av mina saker ur pappa förråd
.
Det var så mycket som jag hade glömt bort och upptäckte att "Åh den här, och den här!!" osv, så jag kommer få konka på hur mycket som hellst på tåget, hittade min röda snygga väska och min lilla diorväska. Sen var det en massa skor också, jag tänkte bara ta med mig typ 2 par skor men det blev en kasse med skor istället. Vi får la se hur det går.

Kommentarer

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0