Godmorgon gott folk!

Jag är helt döööd! Detta är inte en bra "morgon"
Jag började 23 igår kväll, det är rekord helg i helgen igen så vi hade svinmycket att göra, ingen fick någon rast på hela natten, bara en enda vattenpaus i några sekunder. Eftersom att alla höll på med sitt hela tiden och inte kunde göra annat så blev det så sjuukt mycket disk och kartonger överallt och det var galet, så när vi stängde och jag och 2 till skulle städa så hade vi ingen chans att hinna det på 1 ½ timme så jag jobbade över till 10. Alltså 11 timmar utan rast och mat, jag var förstörd. Kommer hem halv 11 och kommer isäng kvart i 11.  Det är så sent att det är galet,. Så nu har jag sovit till 7, vill egentligen sova längre men jag börjar snart igen, börjar kl 23. Jag vill verkligen inte!

Ge mig måndag.

Kommentarer
Postat av: Frida

fy fan! så jävulskt, bara kartonger tar tid. vill inte byta med dig

2009-01-31 @ 21:14:53
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0