Hej alla läsare

förlåt att jag inte svarar på era kommentarer men det verkar vara någonting konstigt med internet,
jag skriver och skickar tillbaka men ni får ändå inte mitt svar. Problemet kan vara att jag har bärbart internet och sitter på tåget nu med sämst sändning. Men jag ska svara så fort det går så fortsätt gärna kommentera, det är så roligt när ni gör det!

Nu sitter jag och Tony på tåget.
Vi har suttit i restaurangvagnen i några timmar och läst bok, löst korsord och sånt mysigt. Jag är så glad att det är med Tony jag är på den här livsresan, han sprider verkligen ljus i mitt liv! Puss på dig gubben:)
Men jobbigt är det att bära på en massa saker. Vi har väl ungefär fyra gigantiska väskor var jag och Tony. Har ju tagit med en massa av mina skor och väskor jag hade i Ske-å så bara det tog en stooor plats.. tur att jag inte behöver bära det såå himla mycket mer..

Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

Härligt! :D



jo jag trivs bra ^^, Vandra in hos andra och granska deras hus, det kan jag leva med ;) haha ^^,



God natt! (:

2009-01-08 @ 23:34:57
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Maria

jaaa ååh sommar o sol o vi har korta kjol o vi vill haa deeej markoolioo , HEHE (a)

2009-01-09 @ 13:00:20
URL: http://maarlan.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0