Hemma i Göteborg

igen.
Så har snart en hel dag gått. Jag är inte peppad på imorgon, att jobba med förkylning och feber är inte det roligaste men det går iallafall om jag stoppar i mig en massa ipren, då kanske jag överlever dagen.
Att sova på tåget gick inte bra, den lilla tiden jag sov så drömde jag mardrömmar. Jag vaknade hela tiden, hade ont i kroppen, ena stunden var det iskallt sen supervarmt sen iskallt igen, jag låg och hostade som en tok och allt var fel. Dessutom blev tåget 2 timmar sent för att någonting hade gått sönder så de var tvugna att ta en omväg..

Till lite roligare saker..
När vi väl var framme på Centralen så stod Anna och Ralf där och väntade på oss, det var så rooligt att träffa dem igen! Vi spelade skip-bo och gick på stan och så, en mysig dag i Göteborg bara. Synd att det dröjer åratal innan vi träffas igen:(
Snart börjar Let's dance och jag hade tänkt bunkra upp mig framför tv:n i duntäcke, morgonrock och med en massa nyponsoppa! Myspys. Längtar till Tony kommer hem bara, han är och äter middag på restaurang med Carro och Roger. Synd att jag mår såhär, hade varit så mysig att följa men jag har inte råd, ingen matlust och det värker i hela kroppen! Aja.
♥ Saknar honom, älsklingen du är bäst, Pusspusspuss :* ♥

Kommentarer
Postat av: Jess

okej, fler besökare är ju inte helt fel! det ska jag spana in!

2009-01-09 @ 21:44:53
URL: http://fashionjungle.blogg.se/
Postat av: sandra

kan du inte fota lite från göteborg och lägga in mer bilder då & då :)?

2009-01-10 @ 17:09:52
URL: http://sluu.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0