Hemmafru

Idag har jag kännt mig som en riktig hemmafru,
och det var superkul! Jag funderade på vad jag kunde göra för T eftersom att han var så gullig imorse, och då blev jag så sugen på att baka. Jag bestämde mig då för att göra hallongrottor, (tack Anna för receptet). Det var inte alls särskillt svårt, de blev inte så fina som de ska bli men det var min första gång så nu vet jag ju hur jag ska göra nästa gång istället, goda blev det då iallafall! Sen pratade jag med frida och hon tipsade om att jag kunde göra tikkamasala till middag för det är typ min älsklingsrätt men har bara ätit det på skolan. Så jag lagade det också, och det blev megagott! Jag är grym;P Kanske ska börja laga mer rolig mat och baka mer, för det är faktiskt riktigt roligt! Jobbet nu Tjing:)


Såhär ser det ut när Mia bakar, ingen ordning alltså!


Mina underbara hallongrottor.
(De hade inga mindre formar förrutom de som är till knäck så de blev rätt stora)

Kommentarer
Postat av: Frida

vad bra att du tyckte att det var gott :)

2009-01-31 @ 16:37:23
URL: http://smokeonthewater.blogg.se/

I told you not to push it.. Men när du lix har klickat dig in här så kan du ju passa på att skriva en rad till mig ;) :

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0